Advertisement

נסראללה / נסראללה מאיים: הרגתם אחד משלנו - נהרוג אחד משלכם - בחדרי חרדים : سيّد حسن نصرالله) (נולד ב־31 באוגוסט 1960), טרוריסט ופעיל פוליטי לבנוני, המכהן כמזכל ומנהיג ארגון חזבאללה.

נסראללה / נסראללה מאיים: הרגתם אחד משלנו - נהרוג אחד משלכם - בחדרי חרדים : سيّد حسن نصرالله) (נולד ב־31 באוגוסט 1960), טרוריסט ופעיל פוליטי לבנוני, המכהן כמזכל ומנהיג ארגון חזבאללה.. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. משמש בתפקיד זה החל משנת 1992, לאחר חיסולו של קודמו. מדינת ישראל תוקפת את כל מה שקשור לייצור טילים בסוריה, עקב העוצמה שמציבה ההתנגדות. سيّد حسن نصرالله) (נולד ב־31 באוגוסט 1960), טרוריסט ופעיל פוליטי לבנוני, המכהן כמזכל ומנהיג ארגון חזבאללה. בעקבות השתיקה של נסראללה, בימים האחרונים הפיץ עיתונאי לבנוני הנמצא בגולה שמועות על מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה, ואף טען כי הוא.

נסראללה האשים היום (ד') את ישראל בהונאה בכל הנוגע להפצצה בסוריה. #חסן_נסראללה בתגובה ראשונה לחשיפת המנהרות, מביא אוסף תשובות דלות וחמקניות, בראשן: הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. ישראל היא מדינה לא חוקית ואין לה שום זכות קיום באזור.. ‎נסראללה חסן‎ is on facebook.

נסראללה: "נגיב על חיסול קונטאר בדרך, בזמן ובמקום שנרצה"
נסראללה: "נגיב על חיסול קונטאר בדרך, בזמן ובמקום שנרצה" from images1.ynet.co.il
בכירים ישראלים מדברים על הישגים טקטיים. אל מול ההנהגה הוותיקה, שכוללת את יושב ראש הפרלמנט. מדינת ישראל תוקפת את כל מה שקשור לייצור טילים בסוריה, עקב העוצמה שמציבה ההתנגדות. הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם. מדינת ישראל רואה בסוריה איום עתידי, תושבי ישראל מודאגים מאוד מנוכחות איראן וסיעות ההתנגדות בתוך סוריה. ישראל היא מדינה לא חוקית ואין לה שום זכות קיום באזור.. נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים. כאן חדשות | מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר בנאום שישראל בטוחה שחיזבאללה יכול לפלוש לתוכה, ובה בעת היא אינה בטוחה אם היא מסוגלת לפלוש לדרום לבנון כתבתו של גל ברגר.

במהלך הנאום התנצל נסראללה שלא הופיע בימים האחרונים ולא הפסיק להשתעל.

המעמד של חיזבאללה כארגון פשע מבוסס מטריד את העומד בראשו, חסן נסראללה. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for חסן נסראללה. לאחר נתק ממושך בין הארגונים בעקבות מלחמת האזרחים בסוריה, נפגש היום מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, עם סגן מנהיג חמאס, סאלח אל עארורי. בשבועות האחרונים ניכר כי דוברי חזבאללה, כולל חסן נסראללה עצמו, מקדישים בדבריהם תשומת לב הולכת וגוברת לענייני כלכלה. נסראללה אמר בדבריו כי הוא מתנצל על כך שלא הופיע מאז יום ירושלים בתקשורת, וסיפר כי הוא סובל משיעול וקשה לו לדבר. הוא התפטר לאחר שהוזהר מהתנקשות בחייו בזמן הקרוב (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. נסראללה האשים היום (ד') את ישראל בהונאה בכל הנוגע להפצצה בסוריה. האמירות האלה של נסראללה, אשר ממעט בדרך כלל לעסוק בענייני כלכלה, לא יצאו מפיו במקרה. המזכיר הכללי ומנהיגו של ארגון החיזבאללה. Join facebook to connect with ‎נסראללה חסן‎ and others you may know. משמש בתפקיד זה החל משנת 1992, לאחר חיסולו של קודמו. מאיים להשמיד שוב את ישראל, אבל בכלל חולה בקורונה ומנסה להסתיר זאת? סרט בוחן האת אישיותו ואת פועלו של האויב.

נגד מי כוון מבצע זעם האל? מאיים להשמיד שוב את ישראל, אבל בכלל חולה בקורונה ומנסה להסתיר זאת? מאז שגרר את ישראל למלחמת לבנון השנייה ירד חסן נסראללה למחתרת ומשם הוא ממשיך בפעילותו הצבאית והפוליטית. #חסן_נסראללה בתגובה ראשונה לחשיפת המנהרות, מביא אוסף תשובות דלות וחמקניות, בראשן: מדינת ישראל רואה בסוריה איום עתידי, תושבי ישראל מודאגים מאוד מנוכחות איראן וסיעות ההתנגדות בתוך סוריה.

נאום השיעולים של נסראללה: התכוון להתרברב בניצחון ובקושי ...
נאום השיעולים של נסראללה: התכוון להתרברב בניצחון ובקושי ... from ynet-images1.yit.co.il
כאן חדשות | מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר בנאום שישראל בטוחה שחיזבאללה יכול לפלוש לתוכה, ובה בעת היא אינה בטוחה אם היא מסוגלת לפלוש לדרום לבנון כתבתו של גל ברגר. מדינת ישראל תוקפת את כל מה שקשור לייצור טילים בסוריה, עקב העוצמה שמציבה ההתנגדות. נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים. מלחמת הג'יהאד כנגד האויב הציוני תימשך עד שהוא יעלם לחלוטין. ~ אוקטובר 1997. משמש בתפקיד זה החל משנת 1992, לאחר חיסולו של קודמו. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. לאחר נתק ממושך בין הארגונים בעקבות מלחמת האזרחים בסוריה, נפגש היום מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, עם סגן מנהיג חמאס, סאלח אל עארורי. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם.

בכירים ישראלים מדברים על הישגים טקטיים.

حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק: לא מישראל חטף נסראללה את סטירת הלחי הכואבת אלא מן ההיסטוריה העיקשת והגאה של המזרח התיכון באלף השנים האחרון, זו המקובעת באיזור כה שמרני, החרד לדתו, מסורותיו, ערכיו ומינהגיו. מדינת ישראל רואה בסוריה איום עתידי, תושבי ישראל מודאגים מאוד מנוכחות איראן וסיעות ההתנגדות בתוך סוריה. שמדינת ישראל תחסל אותו ואת הצבא שהוא הקים, יחד עם חלק מאיראן ואוייבים מבית ומחוץ, רק כשלא תהיה לה ברירה. כאן חדשות | מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר בנאום שישראל בטוחה שחיזבאללה יכול לפלוש לתוכה, ובה בעת היא אינה בטוחה אם היא מסוגלת לפלוש לדרום לבנון כתבתו של גל ברגר. קרא הכל על חסן נסראללה באתר גלובס: #חסן_נסראללה בתגובה ראשונה לחשיפת המנהרות, מביא אוסף תשובות דלות וחמקניות, בראשן: חסן נסראללה משתעל ומתקשה לנשום בנאום לרגל יום שחרור לבנון. מנהיג חיזבאללה הלבנוני מנצל כל הזדמנות להתגרות בישראל ולשלהב את ההמונים לצאת לפעולות אלימות נגדה. נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. משמש בתפקיד זה החל משנת 1992, לאחר חיסולו של קודמו. חסן נסראללה (צילום צילום מסך טוויטר).

מאז שגרר את ישראל למלחמת לבנון השנייה ירד חסן נסראללה למחתרת ומשם הוא ממשיך בפעילותו הצבאית והפוליטית. לא מישראל חטף נסראללה את סטירת הלחי הכואבת אלא מן ההיסטוריה העיקשת והגאה של המזרח התיכון באלף השנים האחרון, זו המקובעת באיזור כה שמרני, החרד לדתו, מסורותיו, ערכיו ומינהגיו. המעמד של חיזבאללה כארגון פשע מבוסס מטריד את העומד בראשו, חסן נסראללה. הוא התפטר לאחר שהוזהר מהתנקשות בחייו בזמן הקרוב (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם.

News1 | דיווח בלבנון: נסראללה הוטס לטיפול באירן
News1 | דיווח בלבנון: נסראללה הוטס לטיפול באירן from www.news1.co.il
נסראאלה איים כי פגיעה של ישראל במקומות הקדושים ירושלים תוביל למלחמה אזורית ואמר כי יש לייצר משוואה כזו. הוא אף הבהיר כי כל תקיפות נגד האתרים הקדושים מהווה איום, אין קווים אדומים, אמר. שייח' סייד חסן נסראללה (בערבית: מדינת ישראל תוקפת את כל מה שקשור לייצור טילים בסוריה, עקב העוצמה שמציבה ההתנגדות. המעמד של חיזבאללה כארגון פשע מבוסס מטריד את העומד בראשו, חסן נסראללה. כאן חדשות | מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר בנאום שישראל בטוחה שחיזבאללה יכול לפלוש לתוכה, ובה בעת היא אינה בטוחה אם היא מסוגלת לפלוש לדרום לבנון כתבתו של גל ברגר. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for חסן נסראללה. נסראללה נאם לציון 21 שנה לנסיגת צהל מלבנון, ועשה זאת תוך כדי שהוא משתעל ומתנשף ובאופן כללי נראה חולה.

حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק:

שמדינת ישראל תחסל אותו ואת הצבא שהוא הקים, יחד עם חלק מאיראן ואוייבים מבית ומחוץ, רק כשלא תהיה לה ברירה. הוא אף הבהיר כי כל תקיפות נגד האתרים הקדושים מהווה איום, אין קווים אדומים, אמר. בעקבות השתיקה של נסראללה, בימים האחרונים הפיץ עיתונאי לבנוני הנמצא בגולה שמועות על מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה, ואף טען כי הוא. הוא התפטר לאחר שהוזהר מהתנקשות בחייו בזמן הקרוב (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. נסראללה האשים היום (ד') את ישראל בהונאה בכל הנוגע להפצצה בסוריה. משמש בתפקיד זה החל משנת 1992, לאחר חיסולו של קודמו. ‎נסראללה חסן‎ is on facebook. בכירים ישראלים מדברים על הישגים טקטיים. נסראאלה איים כי פגיעה של ישראל במקומות הקדושים ירושלים תוביל למלחמה אזורית ואמר כי יש לייצר משוואה כזו. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. נסראללה נאם לציון 21 שנה לנסיגת צהל מלבנון, ועשה זאת תוך כדי שהוא משתעל ומתנשף ובאופן כללי נראה חולה. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם בפני כלי התקשורת והזהיר כי כל תקיפה נגד ירושלים והאתרים הקדושים תוביל למלחמה. מדינת ישראל רואה בסוריה איום עתידי, תושבי ישראל מודאגים מאוד מנוכחות איראן וסיעות ההתנגדות בתוך סוריה.

Posting Komentar

0 Komentar